Google Ads – czy to rozwiązanie dla ciebie?

Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych. Korzysta z niego coraz więcej przedsiębiorców – zarówno prowadzących małe firmy jak i duże biznesy. Zastanawiasz się czy to rozwiązanie dla ciebie? Przeczytaj artykuł i przekonaj się czy reklama w wyszukiwarce Google to szansa również dla Twojej firmy.

Tak jeśli zależy Ci na skuteczności

Google Ads jest bardzo skuteczny. Pozwala docierać do bardzo wąsko sprecyzowanej grupy odbiorców, w określonym czasie. Dlatego to idealne narzędzie dla reklamodawców, którzy chcą mieć pewność, że budżet reklamowy będzie dobrze wykorzystany. Możliwość dokładnego mierzenia efektywności prowadzonych działań to ogromna zaleta. Nieważne czy zależy Ci na zwiększaniu sprzedaży, czy poszerzeniu grupy mailingowej, czy zwiększeniu rozpoznawalności marki.

Tak jeśli masz dość inwazyjnych reklam

Nieinwazyjny charakter przekazu reklamowego to jedna z największych zalet Google Ads. Reklama, która właściwie nie wygląda wcale jak reklama, pojawia się dopiero wtedy gdy użytkownik sobie tego zażyczy. Dokładnie wtedy gdy wpisze konkretne hasło np. domki nad morzem – wtedy pojawi się reklama będąca odpowiedzią na to czego szuka. Taki charakter przekazu sprawia, że większość osób w ogóle nie traktuje go jako reklamy. Dzięki temu łatwiej podejmuje decyzje o zakupie.

Tak, jeśli chcesz mieć pełną kontrolę nad reklamą

Google Ads to system bardzo elastyczny. Pozwala na tworzenie różnych kampanii, o zróżnicowanych budżecie i różnych ustawieniach. Możesz reklamę włączyć i zatrzymać w dowolnym momencie, możesz kierować się do bardzo szerokiej, ale i bardzo wąskiej grupy odbiorców, możesz kontrolować sposób wyświetlania reklam i mieć wpływ na ich zawartość.

Tak jeśli nie chcesz wydawać kroci na reklamę

Wszyscy chcieliby się reklamować, ale większość nie chce wydawać na to wielkich budżetów, choćby dlatego, że ich po prostu nie ma. Dotyczy to zwłaszcza małych firm. Ale przepłacać nie lubi nikt. Podczas gdy reklamy telewizyjne, radiowe czy prasowe wciąż są bardzo drogie, a przy tym coraz mniej skuteczne, to reklama internetowa w wyszukiwarce ma świetną skuteczność (o czym pisaliśmy wyżej) przy naprawdę niewielkich kosztach. Ile kosztuje Google Ads? Dokładnie tyle ile chcesz za to zapłacić. Sam ustalasz budżet (dzienny lub miesięczny) praz stawkę jaką chcesz zapłacić za kliknięcie bądź za wyświetlenie reklamy.

Sam widzisz, że Google Ads to idealne narzędzie dla Ciebie, ale i dla każdego kto szuka skutecznego i niedrogiego narzędzia reklamowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *