Reklama Google Ads – samemu czy z agencją?

Google Ads to obecnie jeden z najskuteczniejszych systemów reklamowych, pozwalających na docieranie do klientów w internecie. Ale tak jak wiele innych narzędzi skuteczny jest wtedy gdy jest umiejętnie wykorzystywany.

Nie będę Cię oszukiwał, że obsługa Google Ads to bułka z masłem, że wystarczy kilka godzin przed komputerem, kilka blogów czy forów by opanować system i prowadzić skuteczne kampanie. System Google Ads jest dość skomplikowany w obsłudze, a to dlatego, że ma bardzo wiele możliwości, i właśnie dzięki nim jest tak skuteczny.

Skuteczny jest wtedy gdy kampania jest umiejętnie prowadzona. Dla jednych skuteczność będzie mierzona ilością sprzedanych produktów, dla innych będzie to ilość osób zapisanych na newsletter, czy wzrost rozpoznawalności marki. Bez względu na to jaki cel chcesz osiągnąć możesz to zrobić skutecznie z Google Ads.
Jeśli nie masz czasu by samemu zgłębiać się w możliwości systemu, nie masz czasu na testowanie, próbowanie, optymalizację, nie chcesz bądź nie możesz poświęcić czasu na szukanie nowych rozwiązań i śledzenie nowinek w Google Ads oddaj swoją kampanie w ręce profesjonalistów.

Jest masa firm, które specjalizują się w prowadzeniu kampanii Google Ads. Na testowaniu i optymalizacji zjedli przysłowiowe zęby. Prowadzenie i optymalizacja kampanii to ich chleb powszedni, mają na to czas i moce przerobowe.

Współpracę możesz zacząć od zera, powierzając firmie stworzenie kampanii od podstaw. Jeśli do tej pory próbowałeś działać samodzielnie, ale nie przyniosło to większego efektu również możesz zgłosić się do agencji SEM po pomoc.

Tak, to wiąże się z określonymi kosztami, ale często to jedyna droga do tego by kampania stała się opłacalna. Może się okazać, że mimo tego, że musisz opłacić budżet kampanii i jeszcze wynagrodzenie dla agencji – i tak jesteś do przodu. Po prostu Twoja kampania jest efektywniejsza, a więc więcej na niej zarabiasz. Widząc to wielu sceptyków przekonuje się do współpracy z agencją, nie tylko przedłużając współpracę, ale również zwiększając budżet reklamowy.

Współpraca z agencją SEM ma właśnie taki cel – ma być efektywnie, a Ty masz prawo ich z tych efektów rozliczyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *